Thursday, August 28, 2008

McCain med ess i ermet?

Imorgen skjer det. 


Innsidemennesker skal ha det til at det hele skjer fredag formiddag klokka 11 (D.C-tid)

Paret skal visstnok opptre sammen for første gang samme dag. 

De to hotteste navnene er selvsagt Mitt Romney, tidligere governor i Massachusetts + Tim Pawlenty, governor i Minnesota. 

Senatoren fra Connecticut, Joe Lieberman er også et varmt navn i debatten, men de to første er helt klart favorittene. 

Mitt Romney kan tilføre erfaring og økonomisk innsikt, men ankepunktet er han monmoneri. 
Tim Pawlenty vil være McCains unge alibi, også han med politisk erfaring. 

 
 

1 comment:

Unknown said...

Hei Marte! Gøy med blogg :) Jeg stemmer for en 'personlig'-tag etter hvert også, sånn at vi kan holde oss oppdaterte på livet sånn utenfor politikken også (selv om jeg skjønner at det ikke er hovedintensjonen din. Men du vet at jeg synes det er mer spennende med Hamza enn Obama :P)

Uansett - bra du er igang over there, lykke til videre!

ug